<p>مدیرکل فرهنگ و ارشاد در این دیدار اظهار داشت:وظیفه مدیران، خدمتگزاری بی وقفه است و توقعی برای تقدیر و تشکر از سوی دیگران ندارند، اما خداقوتی که از زبان مردم میشنوند، انرژی و انگیزه خدمت را در آنها دوچندان میکند.</p> <p>وی در ادامه افزود:اقدام پایگاه خبری یزدفردا در نوع خودش جالب توجه و پیشرو در بین رسانه هاست و سنت خوبی است که میتواند تداوم داشته باشد و اگر مدیری دلسوزانه زحمت میکشد، با یک خداقوت زبانی مورد تقدیر قرار بگیرد.</p> <p>&nbsp;</p>

یزدفردا "به مناسبت هفته دولت جمعی از اقشار مختلف اعم از اصناف و بازاریان ، صنعتگران ، کارآفرینان و مدیران یزدفردا با طرحی ابتکاری به نام "خدا قوت مدیر خدمتگزار" با رصد کار مدیران استانی  و با حضور اقشار مختلف مردم به دیدار مدیران رفته و با اهدای لوح تقدیر از خدمات شبانه روزی مدیران دولتی در هفته دولت تقدیر  کردند .

   در دومین قدم با حضور در دفتر دکتر فاطمی استاندار یزد ،از احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  را به عنوان  مدیر خدمتگزار  و فعال وساختار شکن معرفی و از خدمات شبانه روزی ایشان در مدت حضور در این سمت تقدیر و تشکر کردند.        

مدیرکل فرهنگ و ارشاد در این دیدار اظهار داشت:وظیفه مدیران، خدمتگزاری بی وقفه است و توقعی برای تقدیر و تشکر از سوی دیگران ندارند، اما خداقوتی که از زبان مردم میشنوند، انرژی و انگیزه خدمت را در آنها دوچندان میکند.

وی در ادامه افزود:اقدام پایگاه خبری یزدفردا در نوع خودش جالب توجه و پیشرو در بین رسانه هاست و سنت خوبی است که میتواند تداوم داشته باشد و اگر مدیری دلسوزانه زحمت میکشد، با یک خداقوت زبانی مورد تقدیر قرار بگیرد.

 

جلالی مدیر پایگاه خبری یزدفردا هدف از انجام این طرح  را تقدیر و تشکر از مدیران خدمتگزار  به مناسبت هفته دولت و عرض خداقوت به مدیران ومقام ارشد استان به واسطه تلاشهای شبانه روزی ایشان و همکارانشان در دولت برای خدمت بی منت به مردم استان یزد دانست و  گفت با اینگونه  اقدامات ، مردم می توانند،  قدرشناسی خود را نسبت به مدیرانی  که با خلوص نیت در جهت رفع مشکلات مردم گام بر می دارند  نشان دهند.

وی در ادامه با اشاره به حضور  رییس اتاق اصناف استان ،دو مدیر کار آفرین بخش خصوصی در زمینه صنایع دستی و آی تی ،دو استاد کار پیشکسوت در زمینه کاشی معرق و نساجی،دکتر داروساز ،دانشجوی دندانپزشکی ،مدیر عامل مجموعه فروشگاهی مرتبط با صنایع دستی ،معلم پیشکسوت فرهنگی،خبرنگار،معتمد محلات ومسئول هیئت عزاداری ... اشاره  و حضور افرادی که  از گروه های مختلف اجتماعی هستند ،را به نوعی مایه دلگرمی مدیران برای تلاش بیشتر دانست .

سردبیر یزدفردا در پایان به انتخاب بیش از ۱۶ مدیر در بخش های مختلف  دولتی اشاره   کرد ، که با حضور در دفاتر ایشان  از زحمات و تلاش های  این مدیران تقدیر خواهد شد.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا